گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

فروش محصولاتی همچون : خرید ترموکوپل, فروش ترموکوپل,قیمت ترموکوپل,ترموکوپل نوع k,خرید ابزار دقیق , خرید لول سوییچ, خرید سنسور دما, خرید کوره, فروش کوره, المنت, خرید المنت ,فروش المنت, خرید کنتاکتور , فروش کنتاکتور, خرید تابلو برق, فروش تابلو برق

آخرین مطالب

قیمت کنتاکتور

قیمت کنتاکتور

برای فروش کنتاکتور با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

انواع کنتاکتور

انواع کنتاکتورها بدین ترتیب است که  در دسته های تک قطبی و چند قطبی تقسیم و نام گذاری می شوند. نسبت به اینکه چند جفت اتصال به مدار نیرو متصب شود  این محصولات متفاوتند . برای مثال یک کنتاکتور تک قطبی را در نظر بگیرید. این محصول دارای دو اتصال است که یکی ثابت و دیگری متحرک است.

 یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک است. اتصال متحرک به وسیله ی یک سیم پیچ مکنده به آرمیچر الکترو مغناطیسی بسته شده است که بر روی هسته نصب شده است. در گام بعدی زمانی که جریان کنترل شده در سیم پیچ به حرکت در میاید، آرمیچر بوسیله هسته تحریک شده و اتصال ها قطع خواهند شد. کنتاکتورها  در اغلب موارد یک کوئنچر هلالی نیز دارند کار آن بدین صورت است که هلال برقی ای را قطع می کند که بعد از تفکیک اتصال ها به وجود آمده است. به عبارت بهتر  قطع یک مدار الکتریکی که جریان را انتقال می دهد.

 

فروش کنتاکتور
فروش کنتاکتور

کنتاکتور در صورتی از راه فشار یک دکمه خاموش خواهد شد که در مدار خمی در سیمپیچ مکنده باشد.نکته دیگر در ارتباط با کنتاکتور ها بدین صورت است که کنتاکتور های باز دارای اتصالات بسته هستند و برعکس. سیمپیچ مکنده در کنتاکتور جریان بسایر کمی را در قیاس با جریانی که در مدار مبادله می شود به سمت خود می کشد .  هر دوی سیمپیچ مکنده و سیستم اتصال می توانند در جریانی مستقیم یا متناوب کار کنند .

فروش کنتاکتور
فروش کنتاکتور

در طراحی های دیگر نیز محصولاتی هستند که یک سیستم اتصال برای جریان متناوب و یک سیمپیچ مکنده برای جریان مستقیم داشته باشند . در اکثر طراحی ها ، اتصال ها در موقعیت خاموش با یک گیره قفل شده اند.

منبع

فروش کنتاکتور
فروش کنتاکتور

قیمت کنتاکتور

برای فروش کنتاکتور با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی