گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

فروش محصولاتی همچون : خرید ترموکوپل, فروش ترموکوپل,قیمت ترموکوپل,ترموکوپل نوع k,خرید ابزار دقیق , خرید لول سوییچ, خرید سنسور دما, خرید کوره, فروش کوره, المنت, خرید المنت ,فروش المنت, خرید کنتاکتور , فروش کنتاکتور, خرید تابلو برق, فروش تابلو برق

آخرین مطالب

ترموکوپل


 ترموکوپل

برای گرفتن قیمت ترموکوپل با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

ترموکوپل چیست؟

آن چه که گرم است چقدر گرم است و با چه وسیله ای دقیقا می توان گفت که چند درجه گرما دارد؟تصور کنید قصد دارید حرارت چیزی بسیار گرم را ، مثلا ماده ای در حال ذوب را ، اندازه گیری کنید ، در این حالت، طبیعتا  یک دماسنج معمولی برای انجام مراحل کارتان مفید نخواهد بود.

gheymat-termocoop-01

اگر در این مثال ، یک حباب دماسنج جیوه ای را داخل یک گدازه آتشفشانی فرو کنید به این دلیل که دمایش بالاتر از هزار درجه است خواهید دید که که فورا می جوشد زیرا دمای جوش جیوه 356 درجه است و نمی توانید با دما سنجتان آن را اندازه بگیرید چون جیوه تبدیل به گاز می شود . در حالت دیگر خود شیشه دماسنج نیز احتمال دارد ذوب شود و از بین برود ، البته این تحت شرایطی است که گدازه  واقعا داغ باشد.

gheymat-termocoop-02

از طرفی دیگر ، می توانید شی بسیار سرد را نیز تست کنید مثلا نیتروژن مایع. اگر امتحان کنید ، خواهید دید که در این حالت نیز نمی توانید با دماسنج ، دمای آن را تخمین بزنید . چرا که در دمای پایین تر از 38 درجه ، جیوه دماسنج شما یخ می زند و تبدیل به یک تکه فلز می شود. سوال اینجاست که با توجه به این تفاسیر چطور می توان دمای اجسام بسیار سرد یا گرم را اندازه گیری کرد و تخمین زد؟


 ترموکوپل

برای گرفتن قیمت ترموکوپل با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی