گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

فروش محصولاتی همچون : خرید ترموکوپل, فروش ترموکوپل,قیمت ترموکوپل,ترموکوپل نوع k,خرید ابزار دقیق , خرید لول سوییچ, خرید سنسور دما, خرید کوره, فروش کوره, المنت, خرید المنت ,فروش المنت, خرید کنتاکتور , فروش کنتاکتور, خرید تابلو برق, فروش تابلو برق

آخرین مطالب

کنتاکتور

برای خرید کنتاکتور با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

کنتاکتور در واقع یک کلید کنترل شونده به صورت الکتریکی بوده که در جهت کلیدزنی یک مدار قدرت یا کنترل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از جهاتی بسیار شبیه رله می باشد اما تفاوتشان در آن است که معمولا کنتاکتورها را برای کاربردهای آمپر بالایشان می شناسند.

کنتاکتور
کنتاکتور

 

کنتاکتور تجهیزی برای قطع و وصل جریان برق بین مصرف کننده و کلید تغذیه آن می باشد همچنین برای کنترل و فرمان قطع و وصل به موتور های الکتریکی به کار می رود. Contactor یک کلید کنترل شونده به صورت الکتریکی است که برای کلیدزنی یک مدار قدرت یا کنترل مورد استفاده قرار می‌گیرد.  در ضمن برای خرید کنتاکتور و همچنین گرفتن اطلاعات فنی تر با گروه صنعتی سیماتیک تماس برقرار کنید.

این محصول تشکیل شده است از یک مغناطیس الکتریکی که یک قسمت آن متحرک بوده و توسط فنری از قسمت ثابت نگه داشته می شود و یک سری کنتاکت عایق شده را از یکدیگر به آن متصل می باشند و با آن حرکت می کنند. در قسمت ثابت این مغناطیس الکتریکی فیزیک یک سری کنتاکت دیگر نیز محکم شده است. هنگامی که از سیم پیچ مغناطیسی جریان معینی عبورمی کند. کنتاکتهای متحرک توسط نیروی مغناطیسی به کنتاکتهای ثابت فشرده می شوند و در همان حال یک یا چند فنر فشرده شده ویا کشیده می شوند .

کنتاکتور
کنتاکتور

اما زمانی که ولتاژ قطع شده و یا از حد معینی کمتر شود . نیروی فنرها باعث می شود که این کنتاکتها بطور اتوماتیک از هم جدا شوند. کنتاکتورهای استاندارد شده دارای سه کنتاکت اصلی برای مدار تغذیه مصرف کننده (اصلی) و چند کنتاکت فرعی برای مدار فرمان است. فروش کنتاکتور توسط گروه صنعتی سیماتیک الکتریک انجام میگیرد . 

تفاوت  کنتاکتور با کلید دستی

برتری کنتاکتور به کلید دستی عبارت است از :

طول عمر بالاتری دارند
امکان کنترل از راه دور مصرف کننده 
قابلیت کنترل مصرف کننده از چند نقطه 
درجه ی حفاظت و ایمنی بالاتر  نسبت به کلید دستی
قابلیت طراحی مدار فرمان اتوماتیک برای مراحل مختلف کار مصرف کننده 
در هنگام قطع برق، قطع می شود و نیاز به استارت دارد که این عمل از خطرات وصل ناگهانی جلوگیری می کند .
استهلاک کم  و سرعت بالای آنها در قطع و وصل

منبع : کنتاکتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی