گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

گروه صنعتی سیماتیک الکتریک

فروش محصولات ابزار دقیق

فروش محصولاتی همچون : خرید ترموکوپل, فروش ترموکوپل,قیمت ترموکوپل,ترموکوپل نوع k,خرید ابزار دقیق , خرید لول سوییچ, خرید سنسور دما, خرید کوره, فروش کوره, المنت, خرید المنت ,فروش المنت, خرید کنتاکتور , فروش کنتاکتور, خرید تابلو برق, فروش تابلو برق

آخرین مطالب

قیمت ترموکوپل


قیمت ترموکوپل

برای گرفتن قیمت ترموکوپل با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

ترموکوپل چیست؟

آن چه که گرم است چقدر گرم است و با چه وسیله ای دقیقا می توان گفت که چند درجه گرما دارد؟تصور کنید قصد دارید حرارت چیزی بسیار گرم را ، مثلا ماده ای در حال ذوب را ، اندازه گیری کنید ، در این حالت، طبیعتا  یک دماسنج معمولی برای انجام مراحل کارتان مفید نخواهد بود.

gheymat-termocoop-01

gheymat-termocoop-02


gheymat-termocoop-03
چگونه ترموکوپل به کمک الکتریسیته ، دما را اندازه می زند؟

زمانی که به شکل علمی در حال مباحثه هستیم ، منظورمان از کلمه رسانایی دو چیز می باشد : یکی به معنای گرما و حرارت است و دیگری به معنای الکتریسیته. فلزاتی همچون طلا و آهن ، حرارت و الکتریسیته را به راحتی انتقال می دهند اما در مقابل ، مثلا پلاستیک نمی تواند گرما و برق را به راحتی انتقال دهد.

gheymat-termocoop-04

به عبارت بهتر ، یک نوع رابطه وجود دارد بین شیوه ای که یک فلز گرما را انتقال می دهد و همان فلز الکتریسیته را منتقل می کند. با توجه به مقالات علمی معتبر در مجلات و سایت ها ، مشخص شده است که جریان برق یا همان الکتریسیته ، توسط الکترون ها انتقال می یابد. اینها ذرات بسیار کوچکی هستند که درون اتم ها بوده و دارای بار می باشند.

gheymat-termocoop-05

زمانی که الکترون ها درون یک اتم جا به جا می شوند ، همچون مورچه هایی که برگها را جا به جا می کنند، الکتریسیته را نیز انتقال می دهند. با کمی تحقیق بیشتر به این نتیجه می رسیم که اگر الکترون ها آزادند تا انرژی الکتریکی را درون فلز  جا به جا کنند پس می توانند برای انتقال انرژی گرمایی نیز آزاد باشند ، و این دلیلی است که چرا فلزات که می توانند انرژی الکتریکی را انتقال دهند برای انتقال گرما نیز مناسبند.

(این چیزها برای غیر فلزات چندان ساده نیستند، در هر صورت ، برای اینکه گرما درون آنها منتقل شود راه های پیچیده تری وجود دارد. اما به منظور فهم ترموکوپل ها فلزات را مورد توجه قرار دادیم.) 


قیمت ترموکوپل

برای گرفتن قیمت ترموکوپل با شماره های ۰۹۱۲۶۷۲۱۳۶۷ - ۰۲۱۳۳۱۱۴۰۵۲ تماس حاصل فرمایید.

 منبع


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی